İnsanlara baktığımızda, onların yaşamlarını göremiyorduk ki, göremezdik de. Kim şimdi benim çocukluğumun en hassas tarafını bilebilirdi? Kim ben sokaklarda yürürken en kırılgan tarafımı okuyabilirdi yüzümden, yürüyüşümden, giydiklerimden? Kim bilirdi, benliğimin bile bilmekte zorlandığı en karanlık kuytularımı? Acaba insanlar beni veya bir başkasını tanıdıklarını zannederken, aslında hiç tanımadıklarının farkında mıydılar?