Seda

Seda
@_papatyaaa
Eskişehir
Elâzığ, 6 Mayıs
63 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
insanın tecrübe etmediği bir acıyı teselli etmesi her zaman güçtür..
Reklam
Eğitimin iyiyi öğretmediği kadına, Tanrı hemen her zaman iki yol açar; bunlar acı ve aşktır.
Sayfa 21·Kitabı okudu
Bildiğim tek şey vardı: Ömrüm boyunca onun yanıbaşında olmak, saçtığı ışıkla aydınlanmak istiyordum.
Her şeyi ve herkesi terk edip gitmek ne büyük zevk olurdu..
Reklam