mubordekpesindee

mubordekpesindee
@_patii
yokya
insanlardan nefret ediorm
Hiç, Öylesine
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
aa ben

Izanami

@xkubraax
·
"Yaşayan bir ölüyüm."
Günaydıığğnn
İyi geceleeerr