Sadece üç günlük ömrü olan kelebek papatyaya aşık olur..
Ancak öleceğine saatler kala ona seni seviyorum der..
Papatya sadece 'bende' diyebilir,
Ve kelebek ölür!
Ona sevdiğimi neden zamanında söylemedim diye..
Papatya üzüntüsünden hasta olur,
Yapraklarını dökmeye başlar,
Döktüğü her yaprakta..
Seni seviyorum der^
Sonunda o da ölür..
İşte o günden beri,
Sevdiğini söyleyemeyen herkes papatyaya sorar;
Seviyor mu?
Sevmiyor mu¿