Bu gün arkadaşlarımla konuşuyorduk ve birden konu burçlara geldi bizim yanimizda da bir kız var bu işi çok ciddiye alıyor ben ise inanmıyorum. Yani ben ... Burcuyum diye illa sinirli veya zeki mi olmam lazım insanlar arasında sadece 12 kişilik mi var ya birgün haberlerde karşıma çıktı tıkladım benim burcum için şunu diyor "aşk hayatınız yolunda gitmeyecek " e benim zaten aşk hayatım yok. Arkadaşıma da bunu dedim. Kız çok sinirlendi geldi saçma sapan konuşuyor ya ben doğduğum zaman Merkür'ün sağda olmasi nasıl benim kisiligimi belirler anlamıyorum bayağı kavga ettik kızla aslında buradan şunu çıkardım be kadar haklı olursan ol insanlara karşı zıt durursan seni dinlemezler . Sadece sinirlendim kaç kişi bunu görecek bilmiyorum sadece içimi döküyorum iyi geceler
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!