Uno del mondo

Uno del mondo
@_polat__
" dayanmak " in içinde "yanmak" ta var .
Reklam
Hayat ileriye bakılarak yaşanır , geriye bakılarak anlaşılır .
ayni evreni paylaşıyoruz ancak farklı dünyalarda yaşıyoruz .
Sıkıntıya dara düşünce dua ediyorsunuz ; keşke sevincimiz dorukta olduğunda da dua etseniz .
Bir amaca baglanmeyan ruh , yolunu kaybeder; çünkü ,heryerde olmak hiçbirşey olmaktır .
Reklam