Bir başkasının onu nasıl sevebildiğini, sevmeye nasıl hakkı olduğunu bazen anlamıyorum, çünkü onu yalnızca ben o kadar yürekten ve o kadar fazla seviyorum ki , ondan başka ne bir şey tanıyor, ne bir şey biliyorum ; ondan başka da bir şeyim yok zaten !