#Neden hiç mutlu değilsin zeze?
Neden mutlu olayım.
Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz.
İyiki bir kere geliyoruz Portuga
Neden
Çünkü ikinci bir hayatı kaldıramazdım
"Ne güzel bir şeker portakalı fidanıymış bu! Hem bak dikeni de yok. Pek de kişilik sahibiymiş, şeker portakalı olduğu ta uzaktan belli. Ben senin boyunda olsaydım başka şey istemezdim."