Kitabı çok ama çok beğendim. Mükemmel harika aşşırı ponçik bir kitap. Her sayfasını yüzünüzde gülücüklerle okuyorsunuz. Karakterler desen ponçik mi ponçik. Neyse alın okuyun anlatmakla olmaz.
Kitap bir distopya ve güzel. Sanırım en sevdiğim tür distopya. Neyse.. Kitaptan fazla bir şey beklemeden okursanız beğenebilirsiniz. Ama okuyabilirsiniz.