EMEL

EMEL
@_ronahi_
Erê dinya fire ye, lê keysa’m lê nayê
Ancak şundan emin olabilirsiniz ki, efendim, daha iyi zamanlar göreceğiz !
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her sabah olduğu gibi canı sıkkındı.
Acıların insanı kusursuzluğa götürdüğü söylenir.
Her türlü zorbalığın toplum tarafından makul ve yerinde bir gereklilik olarak karşılandığı, beraat kararı gibi her türlü merhamet göstergesinin toplumda tatminsizlik ve intikam duyguları uyandırdığı bir dünyada adaleti düşünmek gülünç değil mi ?
...düzensizliğin dünyadaki her şeyden daha kötü olduğunu söyler