Ruveyda

İçimden geldiği gibi:)
Ah! Yok mu bide en umutsuz halimizde bile bardakta kalan son damlaya umut belleyişimiz..Gerçi hayat biraz da bu demek galiba 🌱
Reklam
İnsancıl mizaçlar, kendilerini insanca ve dostça ifade ederek bir araya gelmek için dünyaya tıpatıp aynı pencereden bakma zorunluluğu duymazlar asla.
Hakikati aramak ve onu kendi düşündüğü gibi ifade etmek asla suç olamaz. Kimse bir inanca zorlanamaz. İnanç özgürdür. ~Sebastian Castellio
Yaşayan bir fikir asla ölümlü bir insanla birlikte yaşayıp onunla birlikte yok olup gitmez; kendine bir yer, bir dünya ve özgürlük ister. Bu nedenle de düşünen herkes için hayatının fikrinin şişmiş parmaktaki kıymık gibi, ana rahmindeki çocuk gibi, kabuğundaki meyve gibi, içeriden dışarıya taşacağı bir an gelir.
Kesinlikle kaldıramazdım:')
– Neden hiç mutlu değilsin zeze? + Neden mutlu olmalıyım? – Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz. + İyi ki bir defa geliyoruz portuga. – Neden? + İkinci bir hayatı kaldıramazdım. • Şeker Portakalı
Reklam