Saudade

Saudade
@_sau_dade_
** Benim; Destanım 18 Mart, Egemenliğim 23 Nisan, Bağımsızlığım 19 Mayıs, Zaferim 30 Ağustos, Demokrasim de 29 Ekim, Saygım 10 Kasım, Liderim ve önderim, Mustafa Kemal Atatürk'tür. **
“No desperdicies tu vida en pena.”
Odi profanum volgus et arceo.
Ne Mutlu TÜRK'üm Diyene
68 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
1881-193∞
Atatürk, bir bedenden öte, fikirdir; idealdir, Türkiye Cumhuriyeti’dir. Her zaman yaşatacağımız bir ilkedir. **** Sevgi, saygı, minnet ve özlemle anıyor ve arıyoruz.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Namuslu bir hikayen varsa, seni kimse satın alamaz.” Bülent Ecevit
Aslında kimsenin farkı yok kimseden. Sadece biri daha iyi yalan söyler, biri daha iyi oynar oyunu. Can Yücel
Düşünün. Çünkü henüz yasaklanmadı. George Orwell