Hayatımda mutlu günlerim olmuştu elbette, ama mesele sadece mutluluk degildi. Önemli olan yaşadığını, hayatın bir anlamı, bir değeri olduğunu hissetmekti.
Elinde çiçekler tutan beyaz gelinlik giymiş bir kızın mutluluğu gibi bir şey degildi bu...
Niye hiçbir sokağın, caddenin, meydanın, köyün adı aynı kalmıyor, sürekli değiştiriliyordu acaba? Tarihten kaçmak için mi? Her şeye sıfırdan başlamak için mi?