“Bir kişiyle 6 yıl geçirebilir ve onu gerçekten tanıdığını hissedebilirsin. Ya da biriyle 6 gün geçirip onu çocukluğundan beri tanıyormuş gibi hissedebilirsin. Hayat doğrusal değil.”
Bakma böyle konuştuğuma benim. Sabrın sonu selamet derler ya. Aynen öyle işte. Sabrın sonu sensin, sen! Sen rahat yat. Biliyorum, bu ayrılık, bu özlem, bu hüzün bitecek. En kısa zamanda geleceğim yanına. Hiç merak etme! Sana öyle bir sarılacağım ki, bütün dünya hissedecek. Hiç merak etme. Aslan Babam benim! ♡
-Süleyman Mete
Doğru insan güzel yavrum sen gülerken mânidar
Zevkli anlar yaşar elbet böyle etmez istismar
Öyle candan seven erkek bilki olmaz duygusuz
Oysa gördün henüz aşkın bulmamıştır istikrar
Yol yakınken hemen vazgeç bahtı yoksun sevdadan
Yoksa gönlün inan görmez ömrü billâh ilkbahar