Nobel ödüllü yazarlar ve distopya okumayı seviyorsanız okumanız gereken bir kitap. Anlatimi oldukça özgün olmasına rağmen karakterler çok fazla tahlil edilmediği icin bir türlü içine dahil olamadım. Kafanızın rahat oldugu bir dönemde elinize almanızda fayda var.