"Saat kaç olursa olsun beni arayabilirsin,
ancak açıp efendin olmam artık.
Mesaj atabilirsin, susma hakkımı kullanırım.
Eskisi kadar katı değilim, karşıma çıkabilirsin elbette. Sanki daha önce seninle gönül bağım olmamış gibi yürür giderim.
Ben hâlden falan anlamam artık, hasta da olabilirsin. İşte o zaman bana gelme, sağlıkla aram yok artık.
Yaralarımı saran insanlar lazım bana,
Bir yara daha açan değil.
İyisi mi sen otur ağla, üzül, düşün ve bir sigara yak.
Ben artık 'uyursam geçer' cinstenim…"
#alıntı
#sureyagibi