s'melike

s'melike
@_smelike
Gönüldendir şikâyet, gayrdan feryâdımız yoktur...
Reklam
Sadakat ne güzeldir. Şartlara ve şahıslara değil; hakikate bakarız, bakmalıyız. Hakikat işin aslı, insanın esasıdır.
Bir de bu var: Karınca kanatlandığı zaman kendini serçe sanırmış. Sonu hüsran.
Kalbimize karışan, aklımıza tutunan, yani içimizde yer eden şeylere ne kadar dikkat ediyoruz ?
Hep düşünüyorum. Kederli zamanlarımız, acı hatıralarımız daha kuvvetli kalıyor. Neşe nedense çabuk siliniyor. Hemen akıp gidiyor. Pek iz bırakmıyor.
Reklam