SS

SS
@_solin
Çûyin, peyvek e diréje...
"Ahmaklardan kaçıyorum, çünkü onlarla baş edemem."
Reklam
Bir yerde kötülük varsa, oradaki herkes biraz suçludur.
Biz insanlar, sınırlarımızı bilmeden kendi aklımızı beğeniyoruz, öğrenmiyoruz, akıllanmıyoruz. Her şeyi anladığımız zaman da genellikle iş işten geçmiş oluyor.
"Yürekleri nasır bağlamış bu insanların."
"Halk dediğin değişken bir şeydir"dedi."Bugün böyle davranır, yarın tam tersini yapar. Teşvik ve tehdide bağlı..."
Reklam