SS

SS
@_solin
Çûyin, peyvek e diréje...
"Kötülük de iyilik de şartlara bağlı delikanlı"
Reklam
İnsanın anadilinde dertleşme ihtiyacı, bazen her şeyin üstüne çıkıyor.
"Kötülük etmeyi istememek başka, bilmemek başkadır."
Ölümün kıyısı, ölümün kendisinden daha feci bir şeydir, bunu yaşayarak öğrendim.
Aslında hiç kimseyi sevmiyordum. Çünkü insanlar beni incitiyordu. Onlarla ilişkilerimi bir türlü ayarlayamıyordum, doğal davranamıyordum.
Reklam