Ebru

Ebru
sebebi olması gerekiyordu zaten...
Çünkü bütün başlangıç ve bitişlerde muhakkak haklı bir sebep vardı.
Edebiyat
Reklam
Her şey geçti...
Fakat hiçbir acı, ayrılık kadar incitmemişti.
Edebiyat
Nasıl bu kadar acımasız olabiliyorsun bilmiyorum.
Edebiyat
Şimdiler de aranır oldu...
Gülümseyebilmek tercih edilen bir zenginlik değildi o zamanlar!
Edebiyat
Yok olur...
İnsan sevdiğinden giderse uyuyacak gecelerine ne olur?
Edebiyat