srbgdy

srbgdy
@_srbgdyy
bir yer var..
'Acının şiddetli oluşu değil, sürekli oluşu yoruyor bizi..' -Oğuz Atay
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
'Unutma! Sen ölü bir insan ya da cansız bir eşya değilsin. Kanadını çırpıp tüm dünyayı değiştirebilirsin...'
"Rastgele çekilen fotoğraflar daha güzel çıkar. Tesadüfen tanışılan insanlarla daha mutlu oluruz. Kıyıda köşede uyuyakalmak uykunun en keyiflisidir. Plansız, hadi denilerek yapılan aktiviteler daha eğlencelidir. Her şeyin "kendiliğinden" olanı güzel..." Ara Güler
"... Seni bir yabancı gibi karşıma alıp bunun dayanıklı bir şey olmadığını sürekli kılınmadığını, çünkü aşkın yapılan bir şey olmadığını, başlangıçta bir melek konduğunu sonunda bir kelebek öldüğünü, yani kısacık sürdüğünü, oysa hayatın bir korkular ve alışkanlıklar bütünü olduğunu, bütün bunları sana nasıl anlatacağım? ..." Birhan Keskin
'Hayat bir bakıma güzeldir canım, sen de güzelsin...' Ah Muhsin Ünlü