kuşlarla hasbihal…
dün martı kardeşlerinin beni korkuttuklarını anlattım biraz onlara. konu konuyu açtı bu işler nasıl çözülecek ben bu işlerin içinden çıkamıyorum diye biraz dertlendim. onlarda dedi kuş olsaydın böyle dertlerin olmazdı. uçabilince bütün dertlerini unutuyorsun dertlerin bir bir havada süzülüyor dediler. bana uçmayı anlat dedim esip geçmeyi anlat dedim. sonra diğeri hep sen dertlerini anlatıyorsun diyip arkasını dönüp çekip gitti…..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
günlerden bir gün yine ben vapurdayken kalbimden fokurdayan duygularım gözlerime doğru taşıverdiğinde bir abi arkamdan omzuma dokunup mendil vermişti. bende taşıveren duygularımı ortalıktan toparlamaya çalışırken panik olup teşekkür edememiştim. içimde kaldı. burdan da göremezsin ama hiçbir şey söylemeden sadece mendili uzatman çok inceydi. teşekkürler abiş 🥲