kuşlarla hasbihal…
dün martı kardeşlerinin beni korkuttuklarını anlattım biraz onlara. konu konuyu açtı bu işler nasıl çözülecek ben bu işlerin içinden çıkamıyorum diye biraz dertlendim. onlarda dedi kuş olsaydın böyle dertlerin olmazdı. uçabilince bütün dertlerini unutuyorsun dertlerin bir bir havada süzülüyor dediler. bana uçmayı anlat dedim esip geçmeyi anlat dedim. sonra diğeri hep sen dertlerini anlatıyorsun diyip arkasını dönüp çekip gitti…..