Ben başladığım bir kitabı bile yarım bırakmaktan çekiniyorum, hikayesini dinlemediğim için hatırı kalır kırılır gibi hissediyorum. Siz nasıl insanları yarım bırakıyorsunuz, başkalarının hikayesine nasıl çekinmeden gözyaşı ekleyebiliyorsunuz ?
“ Korkum kalbinize denk gelmektir...”