Sayın 1K sakinleri ehem ses bir deneme bir heh
Beğenmemi , paylaşmamı ve yahut yorum yapmamı istediğiniz ileti ve alıntıları bana burdan yorumlarda söyleyebilirsiniz. Neden mi? Çünkü yaptığınız ileti ve yahut alıntıların hepsini göremiyiorum malum boş iletiler felan derken işte söyleyin sonrada neden beğenmedin diye şey yapmayın hatta belki diğer görmeyen şahıslar da beğenir nokta. Saygılar😌
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaşadığım tüm sürece seninle birlikte yaşayayım ama senin öldüğün salise bende öleyim sensiz yaşamamın bir anlamı yok..
Taneer İyikimm Yakışıklımmm 💓💞🍯😘