Özür dilerim tatlım istemeyerek seni kırdığım için,aramızı bozduğum için herşey için yaptığım bütün hatalar için tanıştığımız günden beri yaptığım bütün kötü şeyler için özür dilerim seni kırmak, üzmek, kaybetmek istemiyorum her zaman yanında olmak istiyorum sen ben değilde sonsuza kadar biz olmak istiyorum o yüzden özür dilerim. Tüm gayretimle seni üzmemek için herşeyi yapacağım eskisi gibi olmak için herşeyi yaparım. Seni seviyorum🌹 umarım beni affedersin.