Zaten bir insanın kendini anlatması kadar saçma bir şey olabilir mi? Herkes, nasıl iyi bir insan olduğunu anlatıp duruyor. Hiç “ Ben kötü bir insanım. Sana kötülük yaparım.” diyen bir insan görmedim. Ama birbirlerine binlerce kötülüğü düşünmeden yapan yüzlerce insan gördüm.