Tadımız kaçmasın diye alttan aldığım olaylar, haklı olsam da sesimi çıkarmadığım zamanlar...Kendimi ne de çok değersizleştirmişim. Hiç gereği yokmuş bunların. Artık kimseyi kayıp olarak görmediğim bir zaman dilimi içindeyim. Ne kimsenin bende kalması için mücadele edeceğim ne de anlamak istemeyene anlatmak için dilimde tüy bitireceğim. Hayatımda olmak isteyen her kim varsa bir şekilde bir yolunu bulup olur. Anlamak isteyen an gelir beni sessizliğimden de anlar. Kimseye ne kendimi kanıtlamak ne de sesimi duyurmak zorundayım. Eskidendi o tek başıma mücadele ettiğim günler. Özgür bıraktım artık kaybetmekten korktuğum ne varsa. İsteyen çeker gider, isteyen yola benimle devam eder. Ben bu hayata benden gitmek isteyenlerin önünde kapı olmaya gelmedim. Siz değerliyseniz, bende değerliyim...