Dünya Gül Bana...

Dünya Gül Bana...
@_uzdulerbeni_
~Kalbimde bir yerde bir orman yanıyor...
Ne kadar gülersek gülelim, vardır içimizde bir hüzün...”
Duygu ve Düşünce
Reklam
İnsanlar güvenilmeye layık değildir…
1000Kitap
Sevilmek istiyorsan, önce sevmeyi bileceksin.
“Ölülere acıma Harry, yaşayanlara acı... En çok da Sevgisiz yaşayanlara...”
İnsan ve Duygular
paylaşır mısınız?
15 yaşındaki bi kız 1yasindaki bebeği ile sokakta yürüyor . Insanlar ona fahişe diyor, 13 yaşında tecavüze uğradığını bilmeden.. Insanlar bir adama şişman diyor, kilosunu hızla artıran bir hastalığının olduğunu bilmeden.. Insanlar yaşlı bi adam çirkin diyor , ülkesi için savaşırken kaza geçirdiğini bilmiyorlar.. Insanlar bi kadına kel diyor , kanser olduğunu bilmeden.. Insanlar sadece konuşuyor. HICBIR ŞEY BILMEDEN..