Yine de insanların gözlerini çizmek daha çok hoşuma gidiyor, çünkü insan gözlerinde kiliselerde olmayan bir şey var; kiliseler görkemli olup bizi etkiliyorlarsa da, bir insanın ruhu, baldırı çıplak birinin, bir sokak kızının da olsa, daha ilginçtir benim gözümde.