Bu gece evimde geçirdiğim son gece. Hayatım hep böyle ordan oraya savrulup durmakla mı geçicek diye sordum bugün kendime. Sürekli yer değiştirip durmak ve aslında hiçbir yere ait hissedememek. Hakikî mânâda "ev" olan yeri bulamamak.. Aynı zamanda içinde bulunduğu ortamla, insanlarla çok çabuk bağ kuran biri olmak ve gitmek zorunda olmaklardan nefret etmek..Fakat hayat bana öğretti ki insan bazen gitmek zorundadır ve bazı gidişlerin geri dönüşü yoktur. Ne diyodu şarkıda "Gitme, gittiğin yollardan dönülmez geri"