wnergis

wnergis
@_wnergis
_wnergis instagram adresimi de incelemenizi tavsiye ederim
Yaşamımızdaki en hüzünlü sonbahar!Yere düşen solgun yapraklar benim yüreğimden kopuyorlar sanki.Her şeyin ilacı zaman değil!Unutulmayan/unutulmayacak acıların ilacı yok.Ama taşlar,yavaş yavaş yerine oturmakta…Kaldığımız yerden eski düzenimizi sürdürmekten başka bir şey gelmiyor elimizden.
Sayfa 354·Kitabı okudu
Reklam
Nazım Hikmet’in Dostluk şiirindeki dizelerinde anlattığı gibi… …O gider,bu gider,şu gider, dostluk,sen yanı başımızda kalırsın…
Sayfa 354·Kitabı okudu
Bilmiyorlar mı ki,annelerin yaşı olmaz!İster genç,ister yaşlı,geride bıraktıkları doldurulamaz boşluk hep aynıdır.
Sayfa 349·Kitabı okudu
Depremlerin en şiddetlisini,annesiyle babasının boşanmasını tatmış hiç kimse yara almadan,aldığı yaranın izlerini üzerinde taşımadan,hiçbir şey olmamış gibi sürdüremez yaşamını.
Sayfa 345·Kitabı okudu
“Kaldığı yer ne kadar huzurlu bir ortam olursa olsun,ait olduğu yeri arıyor insan.”
Sayfa 295·Kitabı okudu
Reklam