Asuman

Asuman
@_x_x_x_
Hatırlıyor musun ¿ Bir şiirimde ;
_ Bir yere kadar yaşamak güzel olur Ama bir yerde ölüm güzel oluyor Demiştim. İşte bugünn Ölümün o güzel olduğu yerdeyim :)
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
_ Bu Gidişat Çok Kötü Gidişat efendm
Bilmiyorum..
_ Bilmiyorum ben hangi yaşanmış günahın suçlusuyum
... İçimde bir sokak var Daha seninle yürüyemediğim
Aşk
Galiba misafirim var
Gönderi kullanım dışı