Sana bakmak, evde olmak gibiydi.
Omuzumdaki yükler inmiş, hayat adiliyetiyle yüzüme gülmüştü sanki.
Hayatın insana ince davrandığı bir evre var. Hem hoyrat hem korkusuzluğumla yürüdüğüm yolların sonunda incelikli ve güzeldin. Teşekkür ederim. Orda öylece varoluşuna. Sadece gülüşüne...