"Sanırlar ki umut çaresizliğin
kapanında çırpındığı vakit
yarınlar her daim karanlıktır.
Oysa bilmezler ki
gözleri karanlığa alışana
her yer, her daim aydınlıktır."
"Hiç düşündün mü Mina
Güneş battığı için mi karanlığa bürünür o vakitlerde yeryüzü
Yoksa insan hüzne boğulduğu için mi?
Ve yahut bir insan da bir insanın güneşini söndüremez mi?