📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gönül O'nu ister, Her şey bahane...
Başımı koyduğum her yerde, secde edilen O'dur
Dört köşe ve altı bucakta tapılan O'dur.
Bağ-bahçe, gül-bülbül, sema, sevgili;
Bütün bunlar hep bahane; asıl maksat olan O'dur. Şems-i Tebrizî
Aslında iyiyim gerçekten
Bir kere özgür hissediyorum kendimi
Çapraz yatıyorum yatakta
Oh be diyorum herşey tamamen benim artık
Canım ne isterse onu yapıyorum
Ama bazen bilhassa akşam olurken bir tuhaflık olmuyor değil
Sızlıyorum özlüyorum
Resimlerini atamıyorum mesala.
Bakamıyorum.
Kızıyorum. Çok kızıyorum.
Üzmek istiyorum seni. Canını yakmak istiyorum.
Sonra yatışıyorum.
Sana da üzülüyorum
Ama iyileşiyorum ya iyileşiyorum.
youtu.be/icF6KWf3aiE