İnsanlar her şeye "sahip olmak" istiyor...
Bu gerçekten çok korkunç!
"Sahip olmak" ve "olmak"...
Mes'ele bir şeylere "sahip olmak" değil de o şeyin ta kendisi "olmak" /olabilmek için çavbalamak...
Çabamız dâim olsun..
Evlilik sözleşmesiyle eşler birbirlerinin bedenleri, duyguları ve ilgi alanları üzerinde hak sahibi olurlar. Artık kazanılması gereken kimse yoktur. Çünkü sevgi sahip olunabilecek bir nesne, bir mülkiyet hâlime gelmiştir.