Zehra Özçelik

Puan vermedi·330 syf.··
2020 14. kitabı
·
30 saatte okudu
·
Okunma: 24 Mart 2020 23:04
Eveeet. Livaneli'inin okuduğum ilk kitabı, çok duymama rağmen bu zamana kaldı okumam. Yine diyeceğim ama abarttıkları kadar varmış gerçekten. Kitap bize "İnsanların duyguları olmazsa ne olurdu?" sorusunu sordurtuyor. Sonu asla tahmin ettiğim sekilde bitmedi, hiç beklenmedik bir sondu... Kitabı bitirip kapağını kapattığım zaman şaşkınlıktan ağzım açık kaldı ve sonrasında derin bir nefes aldım. Ve uzun uzun düşüncelere daldım.
Kardeşimin HikayesiZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 2019126,6bin okunma
Reklam

Zehra Özçelik

, bir kitap okudu
Puan vermedi·330 syf.··
30 saatte okudu
·
2020 14. kitabı
Zülfü Livaneli
8.6/10 · 126,6bin okunma
Evet, insan her şeyi unutarak yaşayabilirdi ama her seyi hatırlayarak yaşayamazdı.
Birine sevdalanmak, donmuş bir gölde, nerede ve ne zaman kırılacağını bilmene imkan olmayan ince buzlar üzerinde yürümek anlamına gelmiyor muydu?
Ne mutlu(zavallı) cehaletin koruyucu rahmi içinde bir cenin gibi büzülüp yatanlara.
Reklam