Eveeet. Livaneli'inin okuduğum ilk kitabı, çok duymama rağmen bu zamana kaldı okumam. Yine diyeceğim ama abarttıkları kadar varmış gerçekten. Kitap bize "İnsanların duyguları olmazsa ne olurdu?" sorusunu sordurtuyor. Sonu asla tahmin ettiğim sekilde bitmedi, hiç beklenmedik bir sondu... Kitabı bitirip kapağını kapattığım zaman şaşkınlıktan ağzım açık kaldı ve sonrasında derin bir nefes aldım. Ve uzun uzun düşüncelere daldım.