Harika kurgulanmış bir kitap. Yarıyı geçene kadar olaylar birbirinden bağımsız gibi görünse de bir yerlerde bağlantıyı kurduruyor okura. Sonuna kadar da merak ettiriyor. Çeviri hatası mıdır, yazarın tercihi midir bilmiyorum ama bazı cümleler yarım bırakılmış gibi, zaman eklerinden yoksun gibi. Çok rahatsız etmese de dikkatimi dağıttı okurken.
Heyecanlı, sürükleyici, film tadında oldukça güzel bir kitaptı. Okuru tatmin edecek iyi bir yerde sonlandı. Devamını merak ediyorum tabii.. Kapağını beğenmedim sadece, daha ilgi çekici yapılabilirmiş.
Küller ve KorSabaa Tahir · Epsilon Yayıncılık · 2015417 okunma