Gençliğimin Bahrında Gittin Anne Şiir ///Çağlar Doğan
..................................................
Aşık olmuştum bir kadına
o da beni benden çok seviyordu
sevgide onu gecemezdim
ne yaparsam yapayım onun icin
onun kollarini acmasi benden üstündü
bir icten yavrum demesi
ellerini sacimda gezdirmesi
ve nefesi kokusu
yani yani onun sadece yanimda olması
bana yeterdi.
Uykusuz kaldığım hicbir gece
onun beni niniyle uyutmasindan uzun olamazdi.
yorulduğum hicbir gun
ondan daha fedakar olamazdım.
Ona sadece anne demek buyuk bir nimetti.
o yanimdayken acinin icinde de kivransam
huzurluydum cunku o yanimdaydi
bir ömrüm daha olsa acimazdım kendime.
sonra bir seyler oldu ayrildik
gencligimin baharinda beni birakip gitti.
oysaki verecegim her cabayi vermistim
yetmedi yetseydi omrumu alir ona verirdim.
verirdim verirdim cunku canimdan cok sevdim yahu su serce parmagina diken batsa sizlanan o can var ya acimazdim ona verirdim anneme .
gencligimin baharinda gitti.
gencligim gitseydi o gitmeseydi