📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kül Krallığı
Her anından çok keyif aldığım bir kitap serisi oldu.
Ölümler, yıkım ama hep bir umut ve sonunda yeniden doğuş.
Herkese rahatlıkla önerebilirim, okuyun, okutun.
Şafak Kulesi
Pişman değilim. Uzundu, bazı yerler gereksiz uzatılmış gibi gelmişti ama son iki yüz elli sayfa efsaneydi.
Choal'e halen gıcık oluyorum ama Yrene'e karakterine bayıldım.
Olay örgüsü başta çok yavaş ilerledi pek de bir olay olmadı aslında ama ben razıyım.
üç hafta arada kendimi romcomlarla avutmuştum pişman değilim çünkü başlardaki olaysız dramalara kendimi bu şekilde hazırladım.
Okumak isteyip tereddüt eden insanlar varsa önerim okuyun, kısa okumalar yapmayın yoksa bitiremeyebilirsiniz sonlara doğru da zaten uykusuzluğa razı olup bitirmek isteyeceksiniz.