Dilhun..

“Açılır kapılar, eğer elimiz açılırsa..” İbrahim Tenekeci
Reklam
“Bir ben kaldım ortasında kavganın, bir de karanfil yürekli çocuklar.” Ahmed Arif
Burası dâr-ı dünya, Nereye varsan Varamadığın yerdesin...
KAR YAĞIYOR
Kar taneleri ne güzel anlatıyor birbirine zarar vermeden de yol almanın mümkün olduğunu. ❄️
"Savaşacağım tek şey , içimdeki diğer bendi.." | Satranç - Stephan Zweig |
Reklam