aa

aa
@a_csd
Konya
18 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Karanlık kendimle baş başa kalmamın bir yolu. Bu yüzden karanlığı seviyorum. ✨ -sonbaharışıkları
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sana bir şey olsa haberi olmayacak insanları taşıyorsun içinde, sana bir şey olmasın diye içi titreyenler varken. Başka evlerin ışıklarına dalmışsın, karanlığın bundan. Birilerine özenirken senin güzelliğin kırılıyor aynada, tüm ağrın ondan.
Tek istediğim ortaya bir sanat eseri bırakmak. Tamamen kendim olarak, özgün bir hayat yaşayarak… Her saniyeyi ben olarak yaşamak, gerçek bir mutluluk olacaktır.
Biliyorsun ben hangi şehirdeysem yalnızlığın başkenti orası.\ Cemal Süreya
Özgürlük budur belki de: sürekli bir yersizdik; sürüp giden bir yol.