A.keskin

A.keskin
@a_keski_n
Bilmediğinin cahili ve talibi bildiğinin hizmetkârı, kendince yazar-çizer-düşünür...
Tatillleri gelmesine olan sevincimi kursağımda bırakan o şiir: يسر المرئ ما ذهب الليالي وكان ذهابهن له ذهابا Gecelerin-gunlerin geçip gitmesi kişiyi sevindirir... Hâlbuki onların geçmesi kendisi (yaşı, hayattaki süresi) için de geçerlidir...
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

A.keskin

, 2026 okuma hedefini ekledi.
Her şey gayret-tevekkul-nasip....
2026 OKUMA HEDEFİ
0/100 kitap - %0 tamamlandı
Henüz kitap okumadı
100 kitap
0 sayfa
0 inceleme
4 alıntı
2 günde 1 kitap okumalı.
"Ölüm dediğin nedir ki... ben senin için yaşamayı göze almışım.." -Bir insanın zaten ahiret gibi bir inancı yoksa dünyadaki sıkıntı keder ve zorluklar onu bunalıma soktuğunda onun için intihar etmek en kolay kurtuluş-çare ve çıkış yolu olarak görülür. -Bu kişi müslüman olsa sadece rabbinin emir ve yasakları, rızası için tüm bu meşakkatlere katlanır. Zira o bilir ki dünya başlı başına bir imtihan yurdu zaten. Önemli olan bu zorluklara karşı tavrımız ve sabrımızdır. Kısaca biz sadece rabbimizin rızası için,onun emir ve yasaklarını isyan edenlerden olmamak için YAŞAMAYI GÖZE ALMIŞIZ OYSA ÖLÜM NEDİR Kİ. İşte burda Polat da dünyadaki onca bitmeyen dert ve mesakkate senin için katlanıyorum yoksa ölüm benim için sadece rahatlama olur demeye çalışıyor. (Ki zaten Polat, karşısında sevdiği varken ben Ali'yim duyemeyerek zaten her gün yaşayan bir ölüydu zaten) Kısaca dünya sana hiçbir zaman baki ve kamil mutluluk veremez. Her daim bir meşakkat,bir dert,bir keder olur insanda. Önemli olan bunlara rağmen kendini kaybetmemek ve huzuru, derdi yarattığı gibi dermanını da yaratmaya kadir olan Allah'in huzurunda aramaktır.

A.keskin

@a_keski_n
·
Polat olursun da (ölüm nedir ki ben senin için yaşamayı göze almışım) sözünü anlamayacak elife katlanmak zor olur. (Şerhini alıntıya bırakacağım)
Aşk
Polat olursun da (ölüm nedir ki ben senin için yaşamayı göze almışım) sözünü anlamayacak elife katlanmak zor olur. (Şerhini alıntıya bırakacağım)
Aşk
Doğru kişi,sevilen mi olur? Sevmek doğru kişiye mi götürür? Sevmek... peki nedir sevmek? Nedir birini sevmenin alâmeti?
Duygu ve Düşünce