Sitaree

Sitaree
@a_nursee
Ve kitabın sonu şöyle bitiyordu, Birinde yandıysan bir başkasını ısıtamazsın... 宋尤乐
Necip Fazıl K.
" Ne görsem, ötesinde hasret çektiğim diyar; Kavuşmak nasıl olmaz, madem ki ayrılık var?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'Mesafeler değil hisler UZAK.""
Kitapla iyileşmeye "bibliyoterapi" denir.Bol bol okuyunuz okumak iyileştirir.
"Geminin tek kaptanı olur, gerisi mürettebattır. "Kalbin de tek sahibi olur, gerisi teferruattır..." N.Fazıl KISAKÜREK