AAAA
Bbbbbb VU VEDA COOK ZORR
Burda beni taniyan tanimayan bicok kisi var oncleikle sunu demeliyim hepinizi cok sevdim tanimadiklarimi nasil severim diye sormayin severim ben aaaa neyse burda coooooooook uzun suredi burdayim ama artik gitme vakti geldi sizleri cok seviyorum yarin galiba ayt var girenlere allah yardim etsin emekleriniz bosa cikmasin biz lgs calitik ama emeklerimiz cop oldu neyseeee hadi ben zibarcam eveeeet veda ediyomm bbbbbb ndjdjsksnxnsksk. İyi gicelerrrrrrr eheheheh
1000Kitap
Reklam
Evet yarın diş kontrolüm var ama bu kadar da hatırlatılmaz ki ama aaaa ;) sistemleri göçmüş sanırım.
dejau oldu az önce 👾 aa aaaa
Ya şu an aşksal cümleler geçiyo kitapta aaaa ne kadar hoş falan diyom yani orda hissedilen şeyi tam anlamıyorum gerçekten aşık olunca falan anlayacağımı sanıyorum. Nasıl diyim boşa harcıyorumuşum gibi yazık ediyormuşum gibi anladınız mı?
Hani asklar hep gelir gecer ya kalirmis aaaa
Reklam
Reklam