Kötülük insanda doğuştan var olan bir niteliktir ve bu yüzden de değersizdir. İyilik ise, siz de taktir edersiniz ki, size pahalıya mal olur ve bu yüzden de dünyada hiçbir nesnede bulunmayan değerli bir öze sahiptir.
Oysa yaşam büsbütün de trajik değil... sessizce, tekdüze akıp gidiyor... büyük, bulanık bir ırmak gibi. Irmağın akışını seyrettiğinde gözlerin yorulur, sıkılırsın... aklın körelir, ırmağın neden aktığını bile düşünmek istemezsin.