A

A
@aalikoca
Büyük savaşta savaşan ve yalnız tanrı tarafından adı bilinen bir asker.
Sırtımızda üniformamız yoktu ama biz fedaîler, gönüllü birliklerimizle ordumuzun en önündeydik.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Beyrut'ta öğrenmiştik; MOSSAD'ı diğer ülkelerin istihbarat örgütlerinden ayıran en önemli özelliği "intikamcı" olmasıdır. Yahudi geleneklerine göre kendi adamlarından biri öldürüldüğünde onun mutlaka intikamı alınırdı. Tevrat'ta Goel olarak tanımlanan bu anlayışı MOSSAD hâlâ uygular.
Sayfa 130·Kitabı okudu
Daha dün emrimiz altında yaşayanların cüretlerine şaşmamak elde değildi. Tarihi zaferlerle dolu ordumuzun, daha dün bağımsızlığına kavuşan küçük devletlerin karşısında uğradığı utanç verici kaçışını ve adeta ayaklar altında ezilmesini kabul etmeyecektik. Bazı kişilerde top seslerini işitecek kulak kalmamıştı! Gereken yapılacaktı. Gerekirse Babiâlí yi basmaktan geri durmayacaktık.
Hayatta her şeyi affederim, casusluk dışında.
Araplar İslam yolunda şehit düşmekten gurur duyarlardı. Tabiî birkaç yıl sonra değişecekti bu ulvî amaçları.