Şu hayatta en zor ilişki türü nedir diye sorsalar bana, sanırım hiç düşünmeden empatik bir kişilik ile narsist bir kişilik arasındaki ilişki derdim. Çünkü biri verdikçe mutlu olur, diğeri ise aldıkça hep daha fazlasını ister. Birinin tükenişi, diğerinin varoluşunu destekler.