“Sonuç olarak doğru ve adil vergileme , bir ülkenin hukuki gelişmişliğinin de aynasıdır. Yani örümcek ağı gibi, küçük sinekleri yakalayan ancak büyüklerin delik deşik edip geçtiği bir vergi sistemi sürdürülebilir değildir. Mesele, ayrım gözetmeksizin herkese eşit davranan bir vergi sistemine sahip olmaktır. Eğer bunu başaramazsak gelirin büyük çoğunluğunun küçük bir grubun elinde toplandığı, buna karşılık verginin her gün tabana yayıldığı ve dolaylı vergilerin sürekli artırıldığı bir coğrafya ortaya çıkarır ve bu coğrafyada evine ekmek  alamayan, çocuğuna süt veremeyen, açlık sınırının altında para kazanmaya çalışan, insan onuruna yakışır bir yaşamı hayal dahi edemeyen yardıma muhtaç yüz binlerce yoksul hane görmeye devam ederiz….”